Od 1.12.2016 vzniká pro některé z Vás povinnost řešit Elektronickou evidenci tržeb – EET. Jedná se o novou komunikaci mezi firmou a státní správou, kdy v okamžiku úhrady hotovostní (nejenom) platby jste povinni odeslat EET a na Vašem dokladu vytisknout příslušní kód, který obdržíte. V současné době máme nasazeno řešení pro Microsoft Dynamics NAV (Navision) u prvních zákazníků.

Naše řešení je postaveno na těchto předpokladech:

  • komunikace EET je zahájena po zaúčtování jakéhokoliv dokladu, který na sobě nese způsob platby, který má zatrženo v nastavení EET – Ano
  • komunikace je zahájena po zaúčtování před případným tiskem a zapisuje do speciální tabulky, na dokladu lze vytisknout obdržené číslo
  • pokud se komunikace nezdaří, na dokladu je vidět, že nemá přidělené EET a dotaz na EET lze odeslat znovu
  • seznam odeslaných EET požadavků je logován
  • systém je pro verze NAV 5 a výše
  • součást dodávky k Vám je nasazení objektů do Vaší DB
  • poskytnutí manuálu
  • úprava 3 dokladů pro tisk – vytažení čísla EET (v rámci objednávky prosím pošlete čísla sestav)
  • zamezení tisku dokladu bez EET čísla

Nabídka: Nabízíme licenční model PER SERVER – tedy na jednu databázi neomezené na počet pokladen a míst použití v ceně 25.000,- Kč.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *