Od 1.12.2016 vzniká pro některé z Vás povinnost řešit Elektronickou evidenci tržeb – EET. Jedná se o novou komunikaci mezi firmou a státní správou, kdy v okamžiku úhrady hotovostní (nejenom) platby jste povinni odeslat EET a na Vašem dokladu vytisknout příslušní kód, který obdržíte. V současné době máme nasazeno řešení pro Microsoft Dynamics NAV (Navision) u prvních zákazníků.
Naše řešení je postaveno na těchto předpokladech:
- komunikace EET je zahájena po zaúčtování jakéhokoliv dokladu, který na sobě nese způsob platby, který má zatrženo v nastavení EET – Ano
- komunikace je zahájena po zaúčtování před případným tiskem a zapisuje do speciální tabulky, na dokladu lze vytisknout obdržené číslo
- pokud se komunikace nezdaří, na dokladu je vidět, že nemá přidělené EET a dotaz na EET lze odeslat znovu
- seznam odeslaných EET požadavků je logován
- systém je pro verze NAV 5 a výše
- součást dodávky k Vám je nasazení objektů do Vaší DB
- poskytnutí manuálu
- úprava 3 dokladů pro tisk – vytažení čísla EET (v rámci objednávky prosím pošlete čísla sestav)
- zamezení tisku dokladu bez EET čísla
Nabídka: Nabízíme licenční model PER SERVER – tedy na jednu databázi neomezené na počet pokladen a míst použití v ceně 25.000,- Kč.