Toto řešení je zatím postavené pro platformu Android a umožňuje plné řízení dat v rámci NAV. Vhodné jak pro interní procesy, či jako mobilní informační kanál pro obchodníky.

Základní funkčnost:
– zobrazit libovolnou kartu a přehled v systému (zboží, zákazníky, dodavatele, kontakty)
– přidělovat úkoly, přijímat je, odmítat, předávat dále, potvrzovat jejich plnění
– schvalovat doklady (nákup, prodej, interní, bankovní příkaz, apod.)
– zadávat výkazy práce
– sledovat a modifikovat informace z příležitostí a projektů
– zobrazit graf vývoje cen zboží, obraty a zisky u zákazníků, obraty účtu
– připravujeme klasický obchodní cyklus
– prodejní objednávky
– evidence událostí a aktivit
– plánování a optimalizace obchodních cest

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *