Zvažujete nový informační systém?
Je pro Vás výhodnější pravidelná měsíční úhrada za jeho provoz než nemalé startovní náklady?
Nechcete se starat o hardware, na kterém je informační systém provozován?

Právě pro vás je ideální řešení pronájem Spades NAV. Jedná se o plnohodnotný Microsoft Dynamics NAV v prostředí Azure. Oproti Microsoft Dynamics 365 je výhodou možnost plnohodnotných zákaznických úprav funkcionality a vzhledu informačního systému.
Spades NAV obsahuje širokou podporu české i slovenské legislativy (výkazy DPH, kontrolní hlášení, režim přenesení daňové povinnosti, zálohové platby, bankovní styk, pokladny, evidence majetku, intrastat). Systém je samozřejmě připraven na GDPR.
Nabízíme 2 edice – Basic (Účetnictví, Nákup, Prodej, Logistika, CRM) a Enterprise (včetně řízeného skladu a výroby). Připojit se můžete pomocí standardního klienta Microsoft Dynamics NAV, případně je možné využít naší off-line mobilní aplikace pro sběr dat (WM využití se čtečkami ve skladu, Spades CRM pro obchodníky). V rámci řešení nabízíme několik vlastních modulů a rozšíření, které usnadní práci uživatelům a zjednoduší obchodní procesy.
Připravili jsme pro Vás i balíčky služeb, školení, a procesního poradenství. Váš nový systém napojíme na vedení mezd, e-shop.
To vše plně integrované s Microsoft Office, připravené k okamžitému použití. Rychlost nasazení díky standardizaci a našim zkušenostem z jiných implementací klesla na minimum.
Více na: