Spades Warehouse Management

Aplikace určená pro řízení skladových zásob v kombinaci s informačním systémem. Aplikace je postavena na obecných principech skladového požadavku
a skladového dokladu, tedy napojitelná na libovolný ERP systém.
V současné době provozujeme se systémem Microsoft Dynamics NAV.

Off-line

SPA-WM funguje v režimu offline, není nutné plné pokrytí signálem wi-fi, což výrazně snižuje investiční náklady na pořízení. Pokud je zařízení na signálu, komunikuje
on-line ze systémem, v okamžiku, kdy se dostane mimo signál, přejde do off-line režimu a ukládá plnění do fronty úloh. Jakmile se znovu připojí, fronta úloh je odeslaná aniž by o tom uživatel věděl.

Nabídka implementace skladového řešení

Součást dodávky je aplikace, komunikační server, zajišťující spojení s ERP systémem. Poskytneme veškeré potřebné služby pro úspěšnou implementaci. Vycházíme z několika leté zkušenosti při nasazení skladových systémů. Pomůžeme Vám s optimalizací skladových zásob, navrhneme systém vyskladnění a zaskladnění zboží do regálů.

Co Vám řešení SPA-WM přinese

– zvýšení produktivity práce skladníků – prokazatelně je doba vyskladnění jedné palety se SPA-WM rychlejší než bez ní a to i u zkušeného skladníka

– v případě nováčka je pak rozdíl řádový

– snížení záměn a chyb obsluhy, kontrola na čárový kód minimalizuje počet reklamací na špatně vydané zboží

– prosazení priorit ve skladových dokladech, kdy VIP zákazník dostane objednávku skutečně přednostně

– optimalizace výdeje dle dopravy

– zavedení evidence skladových operací a sledování výkonnosti pracovníků

– okamžitý přehled o stavu skladu a řešení kritických stavů

– efektivní využití skladového místa, průběžná informace o naplnění regálů a možnost návrhu na přeskladnění zásob, sledování tras skladníků

Skladový požadavek

Je obecně žádost na výdej nebo příjem zboží. V případě výdeje specifikuje jaké zboží a to až na čísla šarží případně konkrétní sériová čísla, kde se zboží nachází a jaké množství se ho má vydat.
U příjmu naopak se očekává že uživatel potvrzuje, že požadovaný příjem odpovídá tomu, co má k dispozici, co bylo dovezeno a systém kontroluje a upozorňuje na případné rozdíly. Zároveň nabízí informaci o vhodném umístnění zboží na sklad.

Skladový doklad

Konkrétní plnění požadavku, nebo seznam zboží posbíraný uživatelem při průchodu skladem (inventura). V případě spojení s požadavkem, aplikace informuje o rozdílech a potvrzuje shody.

Mobilní zařízení C5SD

Osvědčené Android mobilní zařízení s integrovanou čtečkou 1D i 2D čárových kódů. S 5“ HD LCD obrazovkou je schopna dosáhnout rozlišení 1280*720. Ostrá a jasná obrazovka nabízí při používání úžasný vizuální zážitek pro zákazníky. Je také vybavena vysoce kvalitní baterií – 4000mAh s výdrží nepřetržitě až 10 hodin. Wi – Fi připojení dále podporuje 2.4G + 5G. Může zajistit připojení k internetu a rychlý přenos dat i v horších pracovních podmínkách, jako je např. sklad, výrobní linky atd. Má vynikající úroveň ochrany IP65. Je pevný a odolný díky gumovému povrchu a tudíž je C5S vhodný i do průmyslu a do míst, kde by běžné telefony neodolali. Ergonomický design obsahuje speciální pásek určený na zápěstí, se kterým je práce v pracovním prostředí jednodušší.