Vítejte na stránkách společnosti Spades s.r.o.

Jsme firma, jejíž hlavní činností je implementace a servis ERP systému Microsoft, jinak NAV. Na trhu působíme od roku 2010 na základě předchozích zkušeností a zákazníků, kteří jsou spokojeni s naším způsobem práce a konceptem, který nespočívá v přidělování jednotlivých nástaveb, jak je běžné. Máme velmi rozsáhlé zázemí a zkušený tým odborníků, kteří této problematice věnují 10 a více let a denně zpracovávají požadavky našich stávajících nebo budoucích klientů. Jsme také partnery Microsoft, a proto běžně řešíme i licenční procesy.

 

naše služby:

 

  • servis a implementace technologií Microsoft Dynamics NAV a CRM
  • úprava stávajícího řešení vč. servisních prací nebo kombinace těchto činností
  • EET řešení dle legislativy
  • dodávky HW řešení (čtečky kódů, poklady aj.)
  • HW řešení (servery, cloud a podobné služby v nástavbě na NAV)

 

Způsob a postup naší činnosti:

K naším metodám požíváme tzv. metodu spirály, která nám pomáhá efektivně zjišťovat potřeby klienta a zajistit kompletní a komplexní zapravení informací a následnou správu. Tento způsob je velmi efektivní a jsme díky ní schopni zpracovat projekt v přesně stanoveném termínu, který neoddalujeme.

A proč tedy ne metodu „Sure-Step“? Jednoduše efektivita. Při této metodě není možné na začátku přesně stanovit všechny potřeby klienta.

 

 

IMPLEMENTACE NAV

Nasazení informačního systému Microsoft Business NAV trochu jinak. Naše implementační metodologie vychází s principů agilního vývoje a jsme přesvědčeni, že díky tomu jsme schopni nabídnout implementaci, která bude:

  • levnější – minimalizuje se pracnost na vedlejší projektové činnosti, ale soustředíme se především na produkční, tento rozdíl je řádový a přináší hodinovou úsporu na projektu
  • cílenější – postupným vývojem s okamžitou presentací byť částečného pokroku docílíme minimalizaci programování mimo a uživatel je mnohem více spolutvůrce řešení
  • dochvilnější – proces je díky okamžitému sledování stavu vývoje možno mnohem lépe řídit z hlediska času a plánované termíny plnění pak jsou termíny, které jsou i skutečné
  • poctivější – při tomto typu vývoje se nesetkáte s pojmem “vícepráce”, klasickým to strašákem terasových implementačních metod
  • klidnější – protože od začátku vidíte pokroky, ihned vnímáte možnosti a Vaše nápady se postupně proměnují v řešení získáváte postupně jistotu, že konečné řešení bude to Vaše řešeni.

Nabídneme Vám implementaci jinak, i pro Vás to znamená ale myslet jinak. Nedostanete dokument návrhu, kde na začátku budete na papíru číst o dokonalém informačním systému který Vás čeká. Ale po 14 dnech uvidíte první krůček, třeba Vaše zboží v systému s Vašimi specialitami v jeho evidenci.

SPRÁVA A ÚDRŽBA NAV

Zajistíme pro Vás správu a údržbu Vašeho ERP Microsoft Dynamics NAV:

– analýza a optimalizace procesů

– plnohodnotná správa, údržba a rozvoj systému

– upgrade Vašeho systému

– implementace nového systému

– školení uživatelů i v rámci dotačních titulů

– klasický helpdesk a pomoc uživatelům při jejich činnosti

SERVIS

Microsoft Dynamics NAV

Známý též pod pojmem Navision. Máme více jak desetileté zkušenosti s tímto ERP systémem, více jak tři desítky implementací na všech pozicích, které se v rámci implementace vyskytují. Preferujeme budování dlouhodobého vztahu na pozici správce systému společnost na základě servisní smlouvy.

Aktivní přístup

Většina servisů je postavena na požadavcích, které v mnoha případech ani nezazní. Uživatelé postupují složitě s tím, že jinou cestu neznají. Nabízíme analýzu činností a popis alternativních postupů v rámci systému MS Dynamics NAV při použití stávajících prostředků nebo s možností doprogramování systému. V tomto ohledu máme proti konkurenci výhodu v tom, že jsme několik let působili v pozicích oponentů implementace jiných dodavatelů, známe tedy několik různých řešení v rámci ERP NAV a umíme doporučit to nejlepší. V pozici oponenta jsme se dostali i do situace, kdy jsme my potřebovali splnění svých požadavků a víme jaké to je, když se čeká na řešení, nebo řešení neodpovídá požadavkům.

Kontrolní dny

Pravidelné (měsíční, čtvrtletní) setkání s uživateli systému. Obejití pracovišť, seznámení se s aktuálním stavem, soupis požadavků, kontrola plnění požadavků z minulého kontrolního dne. Po každém kontrolním dni obdrží společnost zápis o provedených činnostech a výsledcích sledování.

Programování

Úpravy systému dle Vašich požadavků, optimalizace chodu, přidání nových funkcioanalit. Nabídka nových funkcionalit na základě zkušeností z jiných projektů.

Legislativní soulad

Zajistíme legislativní soulad Vašeho systému s Českou a Slovenskou legislativou buď za paušální částku ročně, nebo v rámci služeb.